نه سر پیازیم نه ته پیاز
ما نه سر پیازیم نه ته پیاز ؛ اینو که قبول دارید ؟
دیروز توی خروجی متروی ولیعصر یه برخوردی رو دیدم . خب دیدم دیگه چیکار کنم !!!
امروز توی خروجی خبرگزاری مهر هم یه چیزایی دیدم . خب دیدم دیگه چیکار کنم !!!

برام یه سوال پیش امد ؟ نمیدونم مسئولش کیه ولی خب سوالم رو میپرسم ؟
یک بام و دو هوایی که در اجرای طرح امنیت اخلاقی میبینیم دلیلش چیه ؟ به خوبی و بدی طرح کاری ندارم فقط علت رو میخوام بدونم ؟
لازم به توضیح هست : نویسنده این مطلب یه باری استادیوم آزادی رفته و مشاهده کرده که چگونه از ورود جوانانی که صورت خود را رنگ کرده اند و یا قصد تخلیه انرژی خود را داشته اند و ... ممانعت بعمل امده و یا کمی با نامهربانی برخورد شده است
+ نوشته شده در یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 13:13 توسط هادی
|
به نام خداوندی که هر چه داريم همه از اوست