ما نه سر پیازیم نه ته پیاز ؛ اینو که قبول دارید ؟

دیروز توی خروجی متروی ولیعصر یه برخوردی رو دیدم . خب دیدم دیگه چیکار کنم !!!

امروز توی خروجی خبرگزاری مهر هم یه چیزایی دیدم . خب دیدم دیگه چیکار کنم !!!

 

 

برام یه سوال پیش امد ؟ نمیدونم مسئولش کیه ولی خب سوالم رو میپرسم ؟

یک بام و دو هوایی که در اجرای طرح امنیت اخلاقی میبینیم دلیلش چیه  ؟ به خوبی و بدی طرح کاری ندارم فقط علت رو میخوام بدونم ؟

لازم به توضیح هست : نویسنده این مطلب یه باری استادیوم آزادی رفته و مشاهده کرده که چگونه از ورود جوانانی که صورت خود را رنگ کرده اند و یا قصد تخلیه انرژی خود را داشته اند و ... ممانعت بعمل امده و یا کمی با نامهربانی برخورد شده است