پاییز را جارو میکنم

پاییز را جارو میکنم
زمستان را پارو میکنم
و تابستان را می شویم
تا همیشه بهار باشد ...
+ نوشته شده در جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت 20:20 توسط هادی
|

پاییز را جارو میکنم
زمستان را پارو میکنم
و تابستان را می شویم
تا همیشه بهار باشد ...
به نام خداوندی که هر چه داريم همه از اوست