م ...
این روزا یهو یه جایی خیره میشم و میرم توی رویاهام ، م ...
میرم توی رویا و لبخند میزنم ، م ...
خیلی خسته م ، م ...
+ نوشته شده در جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت 23:23 توسط هادی
|
به نام خداوندی که هر چه داريم همه از اوست