عذر آوردن یک نوع ذلت است
اگر چنان رفتار کنی که بعذر آوردن نیازمند نشوی بهتر است ، زیرا عذر آوردن یک نوع ذلت است .
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۶ ساعت 16:16 توسط هادی
|
اگر چنان رفتار کنی که بعذر آوردن نیازمند نشوی بهتر است ، زیرا عذر آوردن یک نوع ذلت است .
به نام خداوندی که هر چه داريم همه از اوست