میلاد نور مبارک
گفتم که خدا مرا مرادی بفرست
توفان زده ام مرا نجاتی بفرست
فرمود که با زمزمه یا مـــــــهدی
نذر گل نرگـس صلواتی بفرست

این شعر و عکس رو از وبلاگ آقا سجاد کپی کردم ![]()
![]()
![]()
+ نوشته شده در جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ ساعت 20:20 توسط هادی
|
به نام خداوندی که هر چه داريم همه از اوست